1-هماهنگی موثر بین معاونین ، روسای واحد های تابعه در جهت تسهیل فرآیند های اجرایی و پیشبرد برنامه های مصوب
2-تشکیل منظم و مستمر جلسات هیئت رئیسه و ابلاغ و پیگیری مستمر انجام مصوبات آن به عنوان دبیر هیئت رئیسه
3-تشکیل منظم و مستمر جلسات و هماهنگی بین مدیران حوزه ریاست و نظارت بر عملکرد و وظایف آنها
4-تشکیل و اداره کارگروه های تخصصی و مشورتی با حضور مدیران، کارشناسان خبره، اعضاء هیئت علمی و متخصصین ذیربط بر حسب موضوع وارجاع از سوی اینجانب
5-پیگیری، راهنمایی و رفع مشکلات مراجعین
6- حضور در جلسات داخل و خارج از دانشگاه که از سوی اینجانب تفویض می گردد.
7- سازماندهی و ارتقاء فعالیت های جاری حوزه ریاست و انجام سایر امور مرتبط بر حسب تشخیص و ارجاع