امروز : 01 آذر 1403
ریاست دانشگاه
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

املاک و مستغلات:

  • نظارت و اقدام به صدور درخواست اجرائیه نسبت به اسناد لازم الاجرا به منظور وصول حقوق دانشگاه و دولت
  • جمع‌آوری مدارک مورد نیاز در مورد املاکی که در حین اجرای تشریفات ثبتی مورد اعتراض اشخاص حقیقی و حقوقی قرار میگیرند.
  • تهیه و تنظیم اسناد (رسمی - غیررسمی) معاملات از قبیل خرید ، فروش رهن و اجاره.
  • تقاضای صدور سند از ادارات و مراجع صالحه در مورد املاکی که تا کنون سند برای آنها صادر نگردیده است.
  • اخذ مفاصاحساب و مجوزات ساختمانی و پروانه احداث بنا جهت املاک در اختیار و مراکز بیمارستانی – بهداشتی و درمانی دانشگاه
  • بررسی موقعیت مکانی املاک و برگزاری جلسات با شهرداری و اجرای توافقات صورت گرفته در مورد مصوبات منعقده
  • پیگیری واگذاری املاک دولتی از اداره راه و شهرسازی تا مرحله صدور اسناد
  • حضور مستمر و هماهنگی با ادارات ثبت اسناد محل وقوع ملک ، امور اقتصادی و دارایی استان ، اداره کل اموال دولتی ، شهرداری ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره راه و شهرسازی به منظور دریافت اسناد به نام دانشگاه
  • اخذ مجوزات لازم و بازدید در راستای دیوارکشی و تفکیک املاک و حفظ منافع دانشگاه
  • پاسخ استعلامات جهت واگذاری به صورت اجاره املاک به اشخاص حقیقی و حقوقی و تعیین کاربری املاک
  • تنظیم صلح نامه و قرارداد واگذاری املاک در اختیار
  • پیگیری جهت اخذ مستندات و مدارک لازم به منظور مستند سازی کلیه املاک و اموال دانشگاه
  • معمول نمودن اقدامات لازم در خصوص املاک تملکی و تحت تصرف دانشگاه با در نظر گرفتن جمیع مراتب از بدو تا ختم .
  • تکمیل سامانه و ارائه اطلاعات مربوطه در سامانه ملی امور حقوقی وزارت متبوع
  • اظهار نظر در خصوص استعلام های مربوط به امور ملکی و ثبتی دانشگاه
  • حضور در دفترخانه اسناد رسمی بمنظور تثبیت مالکیت – استعلام و غیره
  • پیگیری و بررسی تخلفات ساختمانی غیر مجاز در آراء بدوی صادره از کمیسیون ماده صد شهرداریها
  • تنظیم لوایح دفاعیه از حقوق املاک و ساختمانهای متعلق به دانشگاه بمنظور تجدید نظر در آراء کمیسیون بدوی ماده صد
  • دریافت مدارک و مستندات لازم من جمله پلان موقعیت املاک و ساختمانهای ساخته شده و در حال ساخت و تأیید استحکام بنای آن از دفتر فنی دانشگاه  و ارائه به شهرداری منطقه مربوطه جهت تکمیل پرونده و اخذ مجوز ساختمانی و صدور مفاصاحساب
  • شرکت در جلسات کمیته تجدید ارزیابی در حوزه املاک و مستغلات
  • حسب توافقات صورت گرفته با شهرداری جمع آوری اطلاعات و محاسبات مربوط به ساختمانها و اراضی جهت تنظیم صورتجلسه سماد
  • تایید و امضاء صورت جلسات سماد توسط مسئولین ذیربط (دانشگاه و شهرداری) جهت اخذ مجوز و مفاصا
  • ارائه محاسبات اعلامی توسط شهرداری به امور مالی دانشگاه جهت ثبت مبالغ بدهی  در سامانه سماد (اوراق سکوک)
  • شرکت در جلسات دفتر حقوقی وزارت ، قطبها ، و همایش ها در خصوص مسائل  مبتلا به و مستندسازی املاک دانشگاه